1964-cü ildə ADPU-nun İbtidai təhsilin pedaqogikası və metodikası fakültəsində tədris olunan musiqi və rəsm fənləri əsasında Musiqi və rəsm şöbəsi yaradıldı. Həmin şöbəyə ayrı-ayrı illərdə dosent Bəhlul Axundov (1964-1966) və dosent Paşa Hacıyev (1966-1973) rəhbərlik etmişdilər. O dövrdə “İbtidai təhsilin metodikası və pedaqogikası” və “Məktəbəqədər tərbiyə” ixtisasları üzrə əyani, axşam və qiyabi şöbələrdə təhsil alan tələbələrə “Musiqi və onun tədrisi metodikası” fənni tədris edilirdi. Həmin illərdə kafedrada Şəfiqə Axundova, Priva Pinson, Adilə Qafarova, Sabir Quliyev, Nəcməddin Məlikməmmədov, Akif Eyvazov, Elmira Əfəndiyeva və Pərvaz Babayeva kimi görkəmli mütəxəssislər çalışmışlar.
1973-cü ildə Musiqi və rəsm şöbəsinin bazasında iki müstəqil kafedra - Təsviri incəsənət, Musiqi və onun tədrisi metodikası kafedraları təşkil edildi. Pedaqoji fakültənin nəzdində fəaliyyət göstərən Musiqi və onun tədrisi metodikası kafedrasına 1973-2001-ci illərdə professor Sabir Quliyev rəhbərlik etmişdir. Azərbaycanda ali təhsilli musiqi müəllimlərinin hazırlanmasında onun müstəsna xidmətləri olmuşdur. Məhz onun təşəbbüsü və səyi nəticəsində Pedaqoji fakültənin nəzdində orta məktəblər üçün musiqi müəllimi hazırlığına başlanılmışdı.
Musiqi və onun tədrisi texnologiyası kafedrası |
|||||||||
Vəzifə adı |
Kafedra müdiri |
Professor |
Dosent |
Baş müəllim |
Müəllim |
Konsertmeystr |
Tədris ustası |
Böyuk laborant |
Laborant |
Sayı |
1 |
4 |
8 |
11 |
2 |
8 |
1 |
2 |
1 |
Problem I – Ümumtəhsil məktəbləri üçün musiqi müəllimi hazırlığının təkmilləşdirilməsi.
Problem II – Pedaqoji kadrlar hazırlayan tədris müəssisələri üçün musiqi fənninin tədrisinə dair vəsaitin hazırlanması.
Problem III – Musiqi-pedaqoji fakültə tələbələrinin musiqi professional keyfiyyətinin artırılması.
Kafedrada yüksək ixtisaslı mütəxəssislər tərəfindən hazırlanan elmi-tədqiqat işləri musiqi ifaçılığı sənəti, musiqi nəzəriyyəsi və tarixi, musiqi fənlərinin tədrisi metodikası problemləri, ümumilikdə musiqinin tədrisi metodikası, musiqi pedaqogikası və psixologiyası, musiqi-estetik tərbiyə, innovasiya xarakterli elmi-metodiki əsərlər və müxtəlif musiqi tədris müəssisələrində istifadə olunan məcmuələrin təmin olunması istiqamətində iştiraklarını fəallaşdırmaq məqsədi ilə yerinə yetirilmişlər. Kafedranın professor-müəllim heyəti tərəfindən aparılan tədqiqatlar elmi əsərlərin, yeni fənn proqramlarının, elmi-metodiki vəsaitlərin hazırlanmasını və onların tədris prosesində geniş istifadə olunmasını nəzərdə tutmuşdur. Professor-müəllim heyəti tərəfindən hazırlanan elmi-tədqiqat işləri Ali təhsil müəssisələrinin elmi-tədqiqat və innovasiya fəaliyyətini nəzərə alaraq yerinə yetirilir. Elmi-tədqiqat işlərinin nəticələri tədris prosesində geniş istifadə olunaraq, orta və Ali təhsil müəssisələrində tədris proqramlarının yeniləşməsi, musiqi məşğələlərinin şagird və tələbələr tərəfindən savadlı qavranılması, sərbəst mövzularda musiqi əsərlərinin qanun və ifaçılıq üsullarının hərtərəfli öyrənilməsi məqsədi ilə tədris metodik vəsaitlərin yaranması, tədris müəssisələrində istifadə olunması üçün nümunə olaraq, gələcək nəslin birlik və bacarıqlarının daha da möhkəmləndirmək, musiqi müəllimliyi ixtisasına marağın artması kimi məqsədlərə xidmət edir. Kafedra əməkdaşları mütəmadi elmi konfranslarda çıxış edir.
“Musiqi və onun tədrisi texnologiyası” kafedrasının Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyasının “Memarlıq və İncəsənət” institutu, Üzeyir Hacıbəyli adına Bakı Musiqi Akademiyası, Milli Konservatoriya, İncəsənət Universiteti və Xoreoqrafiya Akademiyası ilə sıx yaradıcılıq əlaqələri yaradıb və birlikdə səmərəli fəaliyyət nümayiş etdirir.
O cümlədən kafedrada 3 pedaqoji elmlər doktoru , 4 professor, 13 fəlsəfə doktoru, 8 dosent –11 baş müəllim – 2 müəllim fəaliyyət göstərir.
“Musiqi və onun tədrisi texnologiyası” kafedrasının əməkdaşları tərəfindən yerinə yetirilən elmi-tədqiqat işlərinin nəticələri informasiya xarakterli olaraq orta və Ali təhsil müəssisələrində pedaqoji təmayüllü nəzəri və praktiki problemlərin araşdırılması, tədris məzmununun təkmilləşdirilməsi, şagird və tələbələrdə musiqi ifaçılığı, musiqi nəzəriyyəsi və tarixinə dair bilik, bacarıqların formalaşması və inkişafına xidmət göstərir, innovasiya xarakterli yeni tədris proqramları, metodiki elmi əsərlər, metodiki vəsaitlər, müxtəlif tədris müəssisəsinə aid materiallarla, tədris prosesində istifadə üçün tərtib olunan məcmuələrlə təmin olunmasında iştirakını fəallaşdırmaq məqsədi ilə yerinə yetirilir.
Kafedranın elmi - tədqiqat fəaliyyəti istiqamətində 50-dən çox proqram 30 monoqrafiya, 33 dərslik, 800-dən çox məqalə və tezis nəşr olunmuşdur. Kafedra əməkdaşları bir sıra beynəlxalq konfranslarda elmi məruzələr ilə çıxış etmişdir.
№ |
Fənnin adı |
1. |
Musiqi nəzəriyyəsi |
2. |
Solfecio |
3. |
Xarici musiqi tarixi. Azərbaycan musiqi tarixi |
4. |
Azərbaycan xalq musiqisinin lad nəzəriyyəsi |
5. |
Dirijorluq |
6. |
Xor sinifi |
7. |
Xorşünaslıq |
8. |
Xor aranjmanı |
9. |
Vokal sinfi |
10. |
Musiqi fənninin tədrisi metodikası |
11. |
Musiqi və onun tədrisi metodikası (ibtidai təhsil ixtisası üzrə) |
12. |
Musiqi və onun tədrisi metodikası (məktəbəqədər təhsil ixtisası üzrə) |
13. |
Məktəb mahnı repertuarı |
14. |
Əsas musiqi aləti (fortopiano) |
15. |
Əsas musiqi aləti (tar) |
16. |
Əsas musiqi aləti (kamança) |
17. |
Əlavə musiqi aləti (fortopiano) |
18. |
Əsas musiqi aləti (saz) |
19. |
Əlavə musiqi aləti (tar) |
20. |
Əlavə musiqi aləti (kamança) |
21. |
Alətşunaslıq |
22. |
Üzdən oxuma və transpazisiya |
23 |
Fortepiano ifaçılığının tarixi |
|
|
|
|
Laçın Həsənova Kafedra müdiri |
Zemfira Abdullayeva Professor |
Jalə Qədimova Professor |
Minarə Dadaşova Professor |
Kafedra |
Ünvan |
Əlaqə nömrəsi |
Elektron poçt ünvanı |
Musiqi və onun tədrisi texnologiyası kafedras; |
Nəsib Bəy Yusifbəyli küçəsi 43 |
(012)441-10-18 |
Bu email ünvanı spambotlardan qorunur. Onu görmək üçün JavaScripti qoşmaq lazımdır. |
1964-cü ildə ADPU-nun İbtidai təhsilin pedaqogikası və metodikası fakültəsində tədris olunan musiqi və rəsm fənləri əsasında Musiqi və rəsm şöbəsi yaradıldı. Həmin şöbəyə ayrı-ayrı illərdə dosent Bəhlul Axundov (1964-1966) və dosent Paşa Hacıyev (1966-1973) rəhbərlik etmişdilər. O dövrdə “İbtidai təhsilin metodikası və pedaqogikası” və “Məktəbəqədər tərbiyə” ixtisasları üzrə əyani, axşam və qiyabi şöbələrdə təhsil alan tələbələrə “Musiqi və onun tədrisi metodikası” fənni tədris edilirdi. Həmin illərdə kafedrada Şəfiqə Axundova, Priva Pinson, Adilə Qafarova, Sabir Quliyev, Nəcməddin Məlikməmmədov, Akif Eyvazov, Elmira Əfəndiyeva və Pərvaz Babayeva kimi görkəmli mütəxəssislər çalışmışlar.
1973-cü ildə Musiqi və rəsm şöbəsinin bazasında iki müstəqil kafedra - Təsviri incəsənət, Musiqi və onun tədrisi metodikası kafedraları təşkil edildi. Pedaqoji fakültənin nəzdində fəaliyyət göstərən Musiqi və onun tədrisi metodikası kafedrasına 1973-2001-ci illərdə professor Sabir Quliyev rəhbərlik etmişdir. Azərbaycanda ali təhsilli musiqi müəllimlərinin hazırlanmasında onun müstəsna xidmətləri olmuşdur. Məhz onun təşəbbüsü və səyi nəticəsində Pedaqoji fakültənin nəzdində orta məktəblər üçün musiqi müəllimi hazırlığına başlanılmışdı.
Musiqi və onun tədrisi texnologiyası kafedrası |
|||||||||
Vəzifə adı |
Kafedra müdiri |
Professor |
Dosent |
Baş müəllim |
Müəllim |
Konsertmeystr |
Tədris ustası |
Böyuk laborant |
Laborant |
Sayı |
1 |
4 |
8 |
11 |
2 |
8 |
1 |
2 |
1 |
Problem I – Ümumtəhsil məktəbləri üçün musiqi müəllimi hazırlığının təkmilləşdirilməsi.
Problem II – Pedaqoji kadrlar hazırlayan tədris müəssisələri üçün musiqi fənninin tədrisinə dair vəsaitin hazırlanması.
Problem III – Musiqi-pedaqoji fakültə tələbələrinin musiqi professional keyfiyyətinin artırılması.
Kafedrada yüksək ixtisaslı mütəxəssislər tərəfindən hazırlanan elmi-tədqiqat işləri musiqi ifaçılığı sənəti, musiqi nəzəriyyəsi və tarixi, musiqi fənlərinin tədrisi metodikası problemləri, ümumilikdə musiqinin tədrisi metodikası, musiqi pedaqogikası və psixologiyası, musiqi-estetik tərbiyə, innovasiya xarakterli elmi-metodiki əsərlər və müxtəlif musiqi tədris müəssisələrində istifadə olunan məcmuələrin təmin olunması istiqamətində iştiraklarını fəallaşdırmaq məqsədi ilə yerinə yetirilmişlər. Kafedranın professor-müəllim heyəti tərəfindən aparılan tədqiqatlar elmi əsərlərin, yeni fənn proqramlarının, elmi-metodiki vəsaitlərin hazırlanmasını və onların tədris prosesində geniş istifadə olunmasını nəzərdə tutmuşdur. Professor-müəllim heyəti tərəfindən hazırlanan elmi-tədqiqat işləri Ali təhsil müəssisələrinin elmi-tədqiqat və innovasiya fəaliyyətini nəzərə alaraq yerinə yetirilir. Elmi-tədqiqat işlərinin nəticələri tədris prosesində geniş istifadə olunaraq, orta və Ali təhsil müəssisələrində tədris proqramlarının yeniləşməsi, musiqi məşğələlərinin şagird və tələbələr tərəfindən savadlı qavranılması, sərbəst mövzularda musiqi əsərlərinin qanun və ifaçılıq üsullarının hərtərəfli öyrənilməsi məqsədi ilə tədris metodik vəsaitlərin yaranması, tədris müəssisələrində istifadə olunması üçün nümunə olaraq, gələcək nəslin birlik və bacarıqlarının daha da möhkəmləndirmək, musiqi müəllimliyi ixtisasına marağın artması kimi məqsədlərə xidmət edir. Kafedra əməkdaşları mütəmadi elmi konfranslarda çıxış edir.
“Musiqi və onun tədrisi texnologiyası” kafedrasının Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyasının “Memarlıq və İncəsənət” institutu, Üzeyir Hacıbəyli adına Bakı Musiqi Akademiyası, Milli Konservatoriya, İncəsənət Universiteti və Xoreoqrafiya Akademiyası ilə sıx yaradıcılıq əlaqələri yaradıb və birlikdə səmərəli fəaliyyət nümayiş etdirir.
O cümlədən kafedrada 3 pedaqoji elmlər doktoru , 4 professor, 13 fəlsəfə doktoru, 8 dosent –11 baş müəllim – 2 müəllim fəaliyyət göstərir.
“Musiqi və onun tədrisi texnologiyası” kafedrasının əməkdaşları tərəfindən yerinə yetirilən elmi-tədqiqat işlərinin nəticələri informasiya xarakterli olaraq orta və Ali təhsil müəssisələrində pedaqoji təmayüllü nəzəri və praktiki problemlərin araşdırılması, tədris məzmununun təkmilləşdirilməsi, şagird və tələbələrdə musiqi ifaçılığı, musiqi nəzəriyyəsi və tarixinə dair bilik, bacarıqların formalaşması və inkişafına xidmət göstərir, innovasiya xarakterli yeni tədris proqramları, metodiki elmi əsərlər, metodiki vəsaitlər, müxtəlif tədris müəssisəsinə aid materiallarla, tədris prosesində istifadə üçün tərtib olunan məcmuələrlə təmin olunmasında iştirakını fəallaşdırmaq məqsədi ilə yerinə yetirilir.
Kafedranın elmi - tədqiqat fəaliyyəti istiqamətində 50-dən çox proqram 30 monoqrafiya, 33 dərslik, 800-dən çox məqalə və tezis nəşr olunmuşdur. Kafedra əməkdaşları bir sıra beynəlxalq konfranslarda elmi məruzələr ilə çıxış etmişdir.
№ |
Fənnin adı |
1. |
Musiqi nəzəriyyəsi |
2. |
Solfecio |
3. |
Xarici musiqi tarixi. Azərbaycan musiqi tarixi |
4. |
Azərbaycan xalq musiqisinin lad nəzəriyyəsi |
5. |
Dirijorluq |
6. |
Xor sinifi |
7. |
Xorşünaslıq |
8. |
Xor aranjmanı |
9. |
Vokal sinfi |
10. |
Musiqi fənninin tədrisi metodikası |
11. |
Musiqi və onun tədrisi metodikası (ibtidai təhsil ixtisası üzrə) |
12. |
Musiqi və onun tədrisi metodikası (məktəbəqədər təhsil ixtisası üzrə) |
13. |
Məktəb mahnı repertuarı |
14. |
Əsas musiqi aləti (fortopiano) |
15. |
Əsas musiqi aləti (tar) |
16. |
Əsas musiqi aləti (kamança) |
17. |
Əlavə musiqi aləti (fortopiano) |
18. |
Əsas musiqi aləti (saz) |
19. |
Əlavə musiqi aləti (tar) |
20. |
Əlavə musiqi aləti (kamança) |
21. |
Alətşunaslıq |
22. |
Üzdən oxuma və transpazisiya |
23 |
Fortepiano ifaçılığının tarixi |
|
|
||
Laçın Həsənova Kafedra müdiri |
Zemfira Abdullayeva Professor |
Jalə Qədimova Professor |
Minarə Dadaşova Professor |
Kafedra |
Ünvan |
Əlaqə nömrəsi |
Elektron poçt ünvanı |
Musiqi və onun tədrisi texnologiyası kafedras; |
Nəsib Bəy Yusifbəyli küçəsi 43 |
(012)441-10-18 |
Bu email ünvanı spambotlardan qorunur. Onu görmək üçün JavaScripti qoşmaq lazımdır. |